آغاز عملیات اجرایی طرح ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در ایوانکی + فیلم 

سمنان - ایرنا - عملیات اجرایی طرح ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در ایوانکی شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عملیات اجرایی طرح ۴۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن در ایوانکی روز دوشنبه با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به مناسبت هفته دولت آغاز شد.

شهردار ایوانکی در حاشیه کلنگ‌زنی این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۲۲ هکتار از اراضی ملی شهر ایوانکی به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد، افزود: ۴۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار می‌شود.

هادی کمالی با بیان اینکه ۴۵۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد تا کنون ۱۵۰ نفر تایید شدند و در مرحله واگذاری قرار دارند.

وی افزود: این اراضی در بهترین نقطه شهر ایوانکی قرار گرفته و به صورت ویلایی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

شهردار ایوانکی با بیان اینکه ۱۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و ۳۰۰ قطعه در قالب نهضت ملی مسکن ساماندهی شده است، ابراز کرد: ۶۶ قطعه از این طرح به مددجویان و محرومان تحت پوشش توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران واگذار می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۷۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

از ۷۴۷ طرح پیش‌بینی شده برای هفته دولت در استان سمنان ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال با افزایش سه‌درصدی نسبت به هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سمنان افتتاح می‌شود.

در بخش اقتصادی نیز ۷۲ طرح بخش خصوصی با افزایش اعتباری ۳۴۱ درصدی و با سرمایه‌گذاری ۳۷‌ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ قابل افتتاح است.

عملیات اجرایی ۱۰۸ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha