دستگیری عاملان تیراندازی و قمه‌کشی محله نظام‌آباد تهران+فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - رییس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از افرادی که اقدام به تیراندازی و قمه کشی در محله نظام آباد کردند، خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ سعید راستی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: حدود ساعت ۳۰ دقیقه بامداد چند شب گذشته ۲ گروه از اراذل و اوباش چهار نفره مجموعا هشت نفر در محله نظام آباد با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری‌ها منجر به استفاده از سلاح سرد و گرم از سوی آنها شد.

رییس پلیس عملیات پلیس تهران بزرگ افزود: پس از درگیری‌ها این اراذل و اوباش محله را ترک کردند که پس از تحقیقات میدانی و عملیاتی چهار نفر از این افراد در مخفیگاه‌ها دستگیر شدند. ۲ نفر از این افراد به دلیل مقاومت در برابر پلیس و عدم توجه به فرمان ایست با استفاده از قانون به کارگیری سلاح از سوی پلیس مورد اصابت قرار گرفته، مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ راستی تاکید کرد: چهار نفر از این افراد نیز متواری شدند و اقدامات عملیاتی برای دستگیری این افراد نیز انجام و بزودی آنها نیز دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه این افراد سابقه دار بودند و سابقه شرارت و درگیری را داشتند، ادامه داد: پلیس تامین کننده امنیت مردم است و قطعا با افراد خشن و برهم زدگان امنیت مردم برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

متهم اصلی قمه‌کشی و تیراندازی در نظام‌آباد، این فرد در عملیات تعقیب و گریز پلیس و پس از تیراندازی و مصدومیت از ناحیه پا دستگیر شد. وی دارای هشت مورد قمه‌کشی و نزاع در تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha