افزون بر ۳۵ هزار زائر اربعین با ناوگان فولاد مبارکه جابجا شدند

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: ۳۵ هزار و ۸۲۸ زائر اربعین حسینی تا دوم شهریورماه با استفاده از ناوگان ترابری این شرکت به کربلای معلی اعزام شده‌اند.

به گزارش ایرنا محمدیاسر طیب‌نیا روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: تعداد سرویس های اعزامی از اصفهان و حومه به مرز مهران تا تاریخ ۲ شهریورماه برابر ۸۱۲ سرویس بوده و با احتساب هر اتوبوس ۴۴ نفر، بیش از ۳۵ هزار نفر با ناوگان این شرکت راهی عتبات عالیات شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد تا پایان حماسه پیاده‌روی اربعین بیشتر خواهد شد افزود: همچنین روزانه ۵۰ تا ۷۰ نفر از رانندگان پایه یک فولاد مبارکه برای تقویت ناوگان ترابری در مسیر عزیمت به کربلای معلی و بالعکس اعزام شدند.

وی گفت: فولاد مبارکه امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته همزمان با پیاده‌روی اربعین حسینی، با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله ستاد اربعین وزارت صمت، استانداری، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان پایانه‌های مسافربری و پلیس راه اصفهان اقدامات مهمی را در دستور کار خود قرار داد و تسهیل‌کننده سفر مردم بود.

طیب نیا ادامه داد: پیرو هماهنگی صورت‌گرفته و اعلام نیاز ستاد مرکزی اربعین، امسال برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، ۳۰ میلیارد ریال جهت اجرای ۱۰ هزار مترمربع سایبان و مه‌پاش در مرز مهران اختصاص داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha