پاسور اصفهانی به سپاهان برگشت

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۳۰
کد خبر: 85579523
پاسور اصفهانی به سپاهان برگشت

اصفهان - ایرنا - "فرزاد ملابهرامی" پاسور اصفهانی تیم ایفا سرام اردکان، در فصل جدید لیگ دسته یک والیبال مردان ایران پیراهن سپاهان را بر تن خواهد کرد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان، فرزاد ملابهرامی پاسور سابق تیم والیبال سپاهان بار دیگر با ثبت قرارداد به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی پیوست و در فصل جدید لیگ دسته یک پیراهن سپاهان را بر تن خواهد کرد.

ملابهرامی از بازیکنان باسابقه اصفهانی است که سابقه چهار سال حضور متوالی در تیم والیبال سپاهان را در کارنامه خود دارد و همراه با این تیم به لیگ برتر والیبال صعود کرده است.

ملابهرامی در پست پاسور سابقه بازی در لیگ برتر برای تیم‌های باریج اسانس کاشان، پیشگامان یزد، آلومینیوم بندرعباس و ایفاسرام اردکان را دارد.

به گزارش ایرنا، در پایان مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور ۲ تیم قهرمان و نایب قهرمان، جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر والیبال را به دست خواهند آورد.

سال گذشته تیم والیبال «فولاد مبارکه سپاهان» در سومین بازی مرحله یک چهارم نهایی (پلی آف) لیگ دسته اول والیبال باشگاه های ایران در مصاف با تیم «مس سونگون» با نتیجه سه بر یک شکست خورد و از صعود به لیگ برتر بازماند و تیم گیتی پسند اصفهان تنها نماینده استان در لیگ برتر والیبال امسال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha