۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85579792
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تجهیز و نوسازی مدارس گیلان تداوم یابد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه مدرسه مامن دانش‌آموزان و محل پرورش آینده‌سازان کشور است بر تداوم تجهیز و نوسازی مدارس استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی روز سه‌شنبه در پنجمین روز از هفته دولت در آئین بهره‌برداری از مدرسه دخترانه شهید علی اصغر مبرهن اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان کشور هستند؛ از اینرو ضمن پرورش آنان باید امکانات مناسب از جمله فضای آموزشی برای تحصیل‌شان فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای نفوذ در کشور در عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی گفت: مدرسه مامن دانش‌آموزان بوده از اینرو مدیران واحدهای آموزشی به ویژه معلمان باید در تربیت دانش‌آموزان در تراز جمهوری اسلامی تلاش کنند که تاکنون نیز این چنین بوده‌است.

عباسی با بیان اینکه توسعه و بهسازی مجموعه‌های آموزشی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، افزود: اقدامات مناسبی طی سال‌های اخیر برای تجهیز و نوسازی مدارس در گیلان انجام شده‌ که باید تداوم یابد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به نقش مهم نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در توسعه فضای آموزشی کشور افزود: قرار بود مجموعه آموزشی دخترانه مبرهن با حضور رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری برسد اما نشد؛ امروز به تاسی از شهید جمهور و در هفته دولت این فضای آموزشی افتتاح شده‌است.

وی با تاکید بر لزوم‌ هم‌افزایی مسئولان مدارس و هیات امنای مساجد در جوار واحدهای آموزشی اظهار کرد: وجود مسجد در کنار مدارس ظرفیت‌ ارزشمند است که باید به درستی از آن استفاده شود.

مدرسه مبرهن یکی از مدارس قدیمی ناحیه یک رشت است ؛ کار اجرایی مرمت‌ آن اواسط سال ۱۴۰۲ آغاز شد و امروز در پنجمین روز از هفته دولت با حضور آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

دبستان شهید علی اصغر مبرهن با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha