جاده دسترسی طرح گردشگری "تنگ کافرین" شهرستان بدره افتتاح شد

ایلام - ایرنا - جاده دسترسی به طرح گردشگری "تنگ کافرین" واقع در شهرستان بدره و در عقبه سد و نیروگاه سیمره با حضور معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار ایلام افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، "شهریار عباسی" روز سه شنبه در حاشیه بهره‌برداری از این طرح، اظهار کرد: جاده دسترسی به تنگه کافرین، با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال به طول حدود یک و نیم کیلومتر ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این جاده دسترسی، نقش مهمی در حضور گردشگران و دسترسی به جاذبه گردشگری تنگ کافرین دارد، گفت: توسعه گردشگری با توجه به ظرفیت‌ها و مزیت‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری یکی از مهم‌ترین راهبردهای ترقی اقتصادی و اشتغالزایی استان ایلام به شمار می‌رود.

عباسی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری شهرستان بدره و سد و نیروگاه سیمره، ابراز کرد: ظرفیت سد و نیروگا سیمره در زمینه گردشگری و پرورش ماهی در قفس و حتی ایجاد مکان‌های تفریحی و اقامتی، می تواند زمینه ساز اشتغالزایی در این منطقه باشد.

  جاده دسترسی طرح گردشگری "تنگ کافرین" شهرستان بدره افتتاح شد

به گزارش ایرنا،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام همزمان با ششمین روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی و اقتصادی به شهرستان بدره سفر کرده است.

عباسی در ادامه سفر خود به شهرستان بدره از موکب خدمت‌رسانی این شهرستان در مسیر تردد زوار اربعین بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha