استاندار: مازندران نیازمند زیرساخت ارتباطی قوی‌تر است

نوشهر- ایرنا- استاندارِ مازندران گفت: این استان به واسطه مسافرپذیری به زیرساخت‌های ارتباطی قوی‌تری نیاز دارد، چراکه هرگونه ضعف در این زمینه به ویژه در نقاط حادثه‌خیز موجب نگرانی مسافران و گردشگران می‌شود.  

به گزارش ایرنا، یوسف نوری روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری ۸۳۴ پروژه ارتباطی و مخابراتی مازندران در رامسر، چرخش اطلاعات و ضریب نفوذ اینترنت را با توجه به و ورودِ هوش مصنوعی با اهمیت توصیف کرد و افزود: با توجه به توسعه فناوری‌های ارتباطی و ماهواره‌ای در دنیا، باید با وجود تحریم‌ با قدرت در این عرصه فعالیت و از توانِ دانش نیروی‌های جوان و المپیادی استفاده کنیم.

وی بر اهمیت پوشش دهی اینترنت به ویژه در نقاط حادثه‌خیز که نیاز ارتباطی ضروری است تاکید کرد و یادآور شد: مازندران استان گردشکر پذیر است قطعی اینترنت سبب می‌شود مسافران و گردشگران با فشار روانی مواجه شوند.

همچنین مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران افزود: برای این تعداد طرح های مخابراتی و ارتباطی مازندران یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

علی نوروزی افزود : همچنین همین تعداد طرح های مخابراتی و ارتباطی نیز در استان در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد : در منطقه غرب استان مازندران طی ۲ سال به انداره ۱۲ سال ‌روزه‌های مخابراتی به بهره‌برداری رسیده است.

وی نبودِ زمین را چالش‌ پیشِ روی اجرای طرح‌های ارتباطی و مخابراتی در این منطقه برشمرد و گفت : از نوشهر تا رامسر در هر نقطه‌ای زمین در اختیارمان قرار گیرد طرح‌های توسعه‌ای مخابرات را عملیاتی می‌کنیم.

نوروزی اتصال ۳۷۰ روستای مازندران به بسترِ فیبرِ نوری را از دیگر اقدامات این نهاد ذکر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha