۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85579886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقامات صهیونیست: زیر موشک قرار داریم/ کشاورزی و گردشگری تعطیل است

تهران- ایرنا- مقامات محلی در شمال فلسطین از اوضاع کنونی در این مناطق با توجه به تداوم حملات حزب الله به شدت انتقاد کردند.

به گزارش امروز سه شنبه ایرنا به نقل از العهد، تداوم حملات حزب الله به شمال فلسطین به شدت صهیونیست‌ها را عصبانی کرده است.

رسانه صهیونیستی معاریو اذعان کرد: حزب الله تاکنون موفق به شلیک صدها موشک و پهپاد شده و همچنان به شهرک ها در شمال آسیب می‌زند. در «عکا» خسارات زیادی وارد شده است.

این رسانه به نقل از «داوید ازولای» رئیس شورای «المطله» اعلام کرد: ما همواره چنین وضعی داریم و زیر موشک قرار داریم. روزانه موشکهای زیادی از جنوب به سمت شمال شلیک می شود و از فراز المطله عبور می کنند. ما در میدان بازی قرار داریم و بیشتر موشکها از بالای سر ما عبور می کنند.

وی افزود: مساحت کاملی وجود دارد که اسرائیل تصمیم به صرف نظر کردن از آن گرفته است. اینجا کشت و زرعی وجود ندارد و گردشگری تعطیل است. ما در ابتدای سال تحصیلی قرار داریم و اینجا زندگی وجود ندارد و فقط نظامیان ارتش در حال نگهبانی مشاهده می شوند.

رئیس شورای المطله بیان کرد: «عاموس هوکشتاین» فرستاده آمریکایی فقط سوخت هواپیماهای ما را هدر می دهد و اقدامات او وقت کشی است. هر روز سفر می کند و به دنبال دست یابی به توافق است.

وی مدعی شد: توافق فقط با حمله دیوانه وار میسر است. ارتش اسرائیل باید اینکار را انجام دهد. من از نخست وزیر می خواهم که تصمیم درستی اتخاذ کند که اوضاع را در شمال تغییر دهد.

از سوی دیگر «گئورا زلتس» رئیس شورای منطقه در الجلیل علیا واقع در شمال اراضی اشغالی کابینه نتانیاهو را مورد حمله قرار داد.

همزمان روسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی به کابینه بنیامین نتانیاهو حمله و تاکید کردند این کابینه شهرک نشینان شمال را رها کرده است و کاری برای بازگشت آنها به مناطق تخلیه شده بعد از حملات حزب‌الله لبنان نمی‌کند.

«موشه داویدویچ» از مقامات صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی نیز از تعلیق ارتباطات با همه اعضای کابینه نتانیاهو تا زمان تأمین امنیت در شمال خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha