۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85579893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحویل ۵۰ پنل خورشیدی و ارایه خدمات دامپزشکی به عشایر قزوین

قزوین - ایرنا - رییس اداره امور عشایر قزوین از خدمات صورت گرفته شامل تحویل ۵۰ پنل خورشیدی و اقدامات جهادی در حوزه بهداشت و سلامت دام در نقاط مختلف عشایری استان خبر داد.

سعید ابیت روز سه شنبه به مناسبت هفته دولت و در جریان بازدید از مناطق عشایری به خبرنگار ایرنا گفت: توزیع پنجاه پنل خورشیدی قابل حمل توسط شرکت توزیع برق استان قزوین در بین عشایر محروم مناطق شامدشت، قراباسی و چای اوباسی از بخش طارم و عشایر بخش کوهین از عمده کارهایی بود که در این ۴۸ ساعت گذشته انجام شد.

وی اضافه کرد: پنل های یاد شده در راستای اجرای مصوبات تفاهم نامه بین شرکت توانیر و شرکت توزیع برق استان از محل اعتبارات شرکت توانیر و در راستای برق عشایر فاقد برق با اعتباری معادل ۶ هزار و ۹۰۰ میلیون ریال تامین شد.

ابیت به برگزاری اردوی جهادی پزشکی در مناطق عشایری اشاره کرد و گفت: اردو جهادی پزشکی در مناطق ییلاقی شامدشت، چای اوباسی و قیراوباسی از بخش طارم شهرستان بویین زهرا شامل خدمات پزشکی، مامایی و توزیع رایگان دارو برای ۵۶ نفر از عشایر ساکن مناطق یاد شده برگزار شد.

به گفته این مسوول، در این اردو خدماتی مانند واکسیناسیون، توزیع سم و معاینات دامپزشکی برای یک هزار راس دام عشایر ساکن مناطق یاد شده صورت گرفت.

نشست تبیین مزایای بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایر و رعایت مسائل بهداشتی در مناطق عشایری از دیگر اقدامات مهم برای جامعه عشایری در هفته جاری بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha