سه پروژه راه روستایی در شهرستان چادگان به بهره برداری رسید

اصفهان- ایرنا- رییس اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی استان اصفهان از افتتاح  سه پروژه بهسازی راه‌های روستایی هرمانک، دره آلوچه و گرداب شهرستان چادگان همزمان با هفته دولت خبر داد.  

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان روز سه شنبه به نقل از محمد کاظمی افزود: بهسازی این راه‌های روستایی به طول ۶ کیلومتر انجام شد.
وی اعتبار اجرای این پروژه ها را بیش از ۱۰۹ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: چادگان یکی از مناطق با ظرفیت گردشگری در استان اصفهان است و بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رییس اداره ساخت و نگهداری راه های روستایی استان اصفهان اظهار داشت: ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در این محور و بهسازی زیرساخت‌ها برای توسعه اقتصاد روستاییان از اهداف مهم اجرای این پروژه‌ها به شمار می آید.
وی گفت: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در استان اصفهان برا اساس ارزیابی‌های انجام شده، تقاضاهای رسیده و اولویت بندی انجام می‌شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات در این بخش یکی از مشکلات جدی به شمار می‌آید اما با به کارگیری حداکثر توان و هم افزایی با بخش خصوصی، پروژه های مختلفی در سراسر استان در حال اجراست.

شهرستان گردشگری چادگان با ۲ شهر و ۶۶ روستا و جمعیت ۳۲ هزار نفری در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

چادگان با حدود یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت، از سمت شمال و شمال شرق به شهرستان‌های تیران و کرون، از سمت غرب و شمال غرب به شهرستان‌های فریدون شهر و فریدن و از جنوب به استان چهار محال و بختیاری می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha