۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85580036
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نخست وزیر پاکستان: با تروریست‌ها نرمش و مذاکره نخواهد شد

اسلام‌آباد- ایرنا- به دنبال موج حملات تروریستی اخیر در پاکستان که تنها در یک روز جان ۵۰ نفر را در ایالت بلوچستان گرفت، نخست وزیر این کشور ضمن اعلام حمایت قوی از ارتش برای سرکوب تروریست‌ها، گفت: دولت پاکستان با دشمنان خود هیچ گونه نرمش و یا مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از تلویزیون ملی پاکستان، شهباز شریف امروز طی سخنانی در نشست اعضای کابینه دولت در اسلام‌آباد اظهار داشت: راه برای کسانی که قانون اساسی و پرچم پاکستان را برسمیت می شناسند باز است اما با دشمنان و حامیان تروریست هرگز مماشات نخواهد شد.

وی تاکید کرد: زمان سرکوب تروریست‌ها بدون هیچ وقفه فرا رسیده و دولت اسلام‌آباد با دشمنان مصالحه نکرده و نرمشی در قبال آنان هم نخواهد داشت.

اظهارات نخست وزیر پاکستان درحالی عنوان می شود که موج جدید حملات تروریستی در ایالات بلوچستان و خیبرپختونخوا جان ده ها نفر را گرفت و تلفات نظامی نیز برجای گذاشت.

روز گذشته چند مورد حمله تروریستی از جمله علیه یک اتوبوس مسافربری و درگیری مهاجمان مسلح با نیروهای امنیتی دست‌کم ۵۰ کشته برجای گذاشت. ارتش پاکستان اعلام کرد که در عملیات انتقامی خود علیه تروریست‌ها ۲۱ مهاجم کشته شدند.

مقامات پاکستانی گفتند که شورشیان وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب بلوچ مقصر اصلی ناآرامی‌های اخیر در بلوچستان و طراح حملات تروریستی علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان هستند.

شهباز شریف امروز اعلام کرد که دولت پاکستان از اقدامات ارتش با قدرت حمایت می‌کند چرا که تروریست‌ها درصدد متوقف ساختن رشد و رفاه در بلوچستان هستند.‌

وی بار دیگر موضع پاکستان درباره استفاده تروریست‌ها از قلمروی افغانستان را تکرار کرد و گفت: اکنون زمان سرکوب تروریست‌ها فرا رسیده و دولت برای این مهم از نیروهای مسلح خود پشتیبانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha