۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85580053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح زیرساختی در ازنا به بهره برداری رسید

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85580053
سه طرح زیرساختی در ازنا به بهره برداری رسید

خرم‌آباد - ایرنا - واحد تولید کابل و اتصالات فیبر نوری، طرح گازرسانی به ۱۲ واحد صنعتی تولیدی و ساختمان اداری بیمه سلامت ازنا روز سه شنبه همزمان با هفته دولت بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا استاندار لرستان در آیین افتتاح ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا اظهار کرد: این ساختمان ۲ طبقه به مساحت ۸۵۴ متر مربع با سطح اشتغال هر طبقه ۲۰۰ متر مربع و ۶۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ابوطالب شفقت افزود: همچنین پروژه‌ گازرسانی به ۱۲ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در ازنا بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: فاز نخست کارخانه تولید کابل و اتصالات فیبر نوری ارتباط سازان شبکه سورین با یک هزار میلیارد ریال اعتبار و ۲۰ نفر اشتغالزایی نیز به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای نمایش پیوند دولت و مردم است اضافه کرد: صدای مردم را می‌شنویم و برای برطرف کردن مشکلات اقشار مختلف تلاش خواهیم کرد.

استاندار لرستان افزود: شاهد جریان حکمرانی خاصی هستیم و همگان در تمامی امور مشارکت دارند به نحوی که ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرمانداران و بخشداران، جریان حکمرانی اسلامی را تشکیل داده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

روح‌الله لک علی آبادی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار کرد: موفقیت دولت ها، موفقیت نظام اسلامی است بنابراین مشکلات پرستاران را در کمیسیون بهداشت پیگیری کردیم و مشکل این قشر به زودی برطرف می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha