۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85580177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۶ طرح عمران روستایی در خدابنده به بهره برداری رسید 

زنجان - ایرنا - یک پروژه راهسازی و ۶۶ طرح عمران روستایی با مجموع اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در شهرستان خدابنده روز سه شنبه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان به بهره برداری رسید.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار شهرستان خدابنده در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: فاز نخست پروژه راهسازی و ارتقای مسیر "روستای آبی سفلی - اینچه - نوربهار" به طول پنج کیلومتر و عرض ۹ متر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی تکمیل شد و پیگیری ها برای اجرای باقی مسیر نیز ادامه دارد.
جواد تاراسی همچنین به افتتاح همزمان ۶۶ طرح عمران روستایی بخش مرکزی خدابنده با مجموع اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: جدول گذاری معابر روستاهای بخش مرکزی به متراژ ۱۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال، طرح آسفالت ریزی معابر روستاهای بخش مرکزی به متراژ ۳۷ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال و طرح زیرسازی و ریگلاژ معابر روستاهای بخش مرکزی به متراژ ۱۲۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.
وی به اجرای هفت فقره زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال در سطح شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: اجرای دیوار ساحلی به متراژ یک هزار و ۲۰۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و آسفالت ریزی معابر روستاهای بخش مرکزی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متراژ ۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر طرح های عمران روستایی است که در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
همزمان با هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha