۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85580183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری باند سارقان خودرو  با ۸۵ فقره سرقت در البرز ‎

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سه سارق خودرو و محتویات داخل خودرو با ۸۵ فقره سرقت در این استان خبرداد .

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز سه شنبه اظهار کرد : به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع با هدف دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی به سرنخ هایی از سارقان رسیده و سرانجام پس از هماهنگی با مراجع قضایی ، سه سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد : متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به ۱۵ فقره سرقت خودرو و ۷۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت خودروها لوازم آنان را سرقت و سپس خودروها را در نقاط مختلف شهرستان کرج رها می کردیم.

دستگیری ۲ سارق و مالخر‎ ‎اموال سرقتی درکرج

دستگیری باند سارقان خودرو  با ۸۵ فقره سرقت در البرز ‎


معاون هماهنگ کننده پلیس البرز از دستگیری ‏‎‏۲ نفر سارق و ‏مالخر و اموال سرقتی کشف ۲۰‏‎ ‎فقره سرقت ‏کابل برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"پیمان لطیفی" اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت کابل برق در مناطق مختلف شهرستان کرج ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی ، ۲ نفر سارق و مالخر را در این زمینه شناسایی و طی عملیات غافگیرانه آنها را در مخفیگاهشان در کرج دستگیر کردند.
معاون هماهنگ کننده پلیس البرز گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۲۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف مقادیر زیادی لوازم یدکی قاچاق در کرج ‏

رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف لوازم یدکی قاچاق شفت بونکر ‏بتون به ارزش از ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان کرج، در این استان خبر داد.

سرهنگ "حسنعلی پارسافر" اظهار کرد : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در اتوبان کرج به قزوین به یک دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۷۲۰ عدد شفت بونکر بتون قاچاق کشف کردند که ارزش کالاهای کشف شده ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده که در این راستا یک نفر دستگیر و خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha