۵۸ گشت راهداری در محورهای پر تردد استان کرمانشاه فعال است

قصرشیرین- ایرنا- معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۵۸ گشت راهداری در همه محورهای مواصلاتی استان جهت تسهیل در تردد کاربران جاده ای مشغول به فعالیت هستند و تا پایان پیک تردد زوار اربعین حسینی(ع) خدمات رسانی را انجام خواهند داد.

فرهاد شهبازی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به حجم بالای تردد زوار اربعین حسینی (ع) در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه گروه های گشت ثابت و سیار راهداری به صورت شبانه روزی خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) را انجام داده اند.

وی درباره خدمات رسانی به زوار گفت: در بازده زمانی تردد زوار عتبات عالیات بیش از سه هزار و ۱۴۲زائر در راهدارخانه ها اسکان داده شده اند.

معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از امدادرسانی ۴۲۹خودرو زوار کربلای معلی خبر داد و گفت: نیروهای راهداری جهت پیشگیری از خسارات احتمالی در محورهای استان به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

شهبازی در پایان افزود: زوار عتبات عالیات قبل از حرکت حتما با شماره ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل که به‌ صورت‌ ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هم استانی ها می باشد تماس گرفته تا از وضعیت محورها اطلاع حاصل نمایند.

مرز خسروی در شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه یکی از مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha