استاندار: ۳۴ کلان مسئله در خراسان رضوی حل و فصل شد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: ۳۴ کلان مسئله با تلاش جهادگونه مردم و مسوولان در طول عمر دولت سیزدهم در استان حل و به سرانجام رسید.

به گزارش ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در چهارمین نشست شورای اداری بسیج خراسان رضوی در مشهد افزود: نگاه بسیجی با هدف تمرکز بر حل مسائل موجب شد، با وجود منابع محدود اقدامات بسیار بی سابقه ای در توسعه و اقتصاد استان در سه سال دولت سیزدهم انجام پذیرد.

وی ادامه داد: تلاش بی وقفه مسوولان در کنار همکاری مردم محلی در هر بخش زمینه ساز رفع بسیاری از کلان مسائل استان خراسان رضوی از جمله رفع تنش آبی، کاهش نرخ بیکاری، افزایش صادرات و رشد مشارکت بخش خصوصی در طرح های اقتصادی شد.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: تفکر بسیجی در انجام کارهای زیرساختی موجب شد ۲ هزار طرح اقتصادی با اعتبار ۱۴۹ همت از ابتدای تشکیل دولت سیزدهم در استان به ثمر بنشیند.

نظری با اشاره به مجاهدت های شهدای دولت و خدمت در مسیر خدمات رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: صداقت و اعتقاد باید منش و روش مسوولان باشد که این امر نیز از صفات بارز شهیدان رجایی و رییسی بود.

وی با بیان اینکه ساز و کار یک بسیجی مسئله محوری است، اظهار کرد: یک بسیجی واقعی جسورانه برنامه ریزی و هدفگذاری می کند و قدرت تمام کنندگی کارهای سخت را دارد، علاوه بر آن با اتکا بر نیروی بسیج مردم می توان در هزینه ها و مخارج بیت المال نیز صرفه جویی های زیادی داشت.

استاندار: ۳۴ کلان مسئله در خراسان رضوی حل و فصل شد

رضای خدا هدف نهایی یک مسوول بسیجی است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی نیز گفت: رضای خدا و رضایت مردم بدون منت از مهمترین اهداف یک مسوول بسیجی است که در جامعه نمودهای فراوانی برای آن وجود دارد.

سیدهاشم غیاثی اضافه کرد: هدف بسیج فارغ از جریان های هر دولت، حمایت از آن است و در مسیر سرافرازی آن خستگی ناپذیر کار و تلاش می کند.

وی تصریح کرد: دولت جدید نیز می تواند همانند دولت های گذشته، بر روی حمایت بسیج اتکا کند چرا که هدف همه ما در نهایت سربلندی ایران اسلامی است.

در این نشست که بیشتر مدیران کل خراسان رضوی حضور داشتند، برخی از مدیران پیشنهادات و دیدگاه های خود را در مسیر بهبود ارتقا خدمات رسانی به مردم ارائه دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha