۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85580237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد سمنان در بازاریابی فروش تولیدات مددجویان، برتر کشور شد

سمنان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان گفت: معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بالاترین رتبه را در حوزه بازاریابی، بازارسازی و فروش محصولات مددجویان در کشور از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین ذوالفقاری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کمیته امداد سمنان با رشد ۳۰۰ درصدی نسب به برنامه، بالاترین رتبه در حوزه بازاریابی، بازارسازی و فروش محصولات مددجویان را در کشور کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی بازارچه‌های فصلی، مناسبتی و برگزاری جشنواره‌های عرضه محصولات و خدمات، برپایی نمایشگاه ها در نهادها، سازمان ها، دستگاه های اجرایی و بانک ها، هدایت و مساعدت در ارائه خدمات محصولات تولیدی جامعه هدف در بسترهای فروش، مشاوره راهنمایی و همراهی با هدف ثبت مالکیت معنوی محصولات و خدمات، از جمله اقدام‌های این نهاد در استان سمنان برای فروش و ثبت نام تجاری محصولات تولیدی مددجویان بود.

کمیته امداد سمنان در بازاریابی فروش تولیدات مددجویان، برتر کشور شد

وی با اشاره به تعهد ایجاد ۲ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی در سال ۱۴۰۳، گفت: ۳۰ درصد اشتغال استان سمنان امسال بر عهده کمیته امداد استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد سمنان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ محصول تولیدی مددجویان در بستر برنامه های دیجی کالا و با سلام به فروش می رسد و این روش تضمینی برای افزایش فروش محصولات و پایداری طرح های اشتغال است.

سمنان رتبه دوم کشور با کمترین تورم، رتبه برتر تحقق تعهد اشتغال و اشتغالزایی برای دانش‌آموختگان و امنیت سرمایه‌گذاری را از آن خود کرد.

طبق آمارهای ثبت شده در سامانه رصد اشتغال تا بیست و هفتم مرداد ۱۴۰۳ درصد ایجاد اشتغال در سمنان ۶۵ و هشت دهم است که با اختلاف بیش از ۲۳ درصدی با استان دوم در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha