۳ تیم امدادی هلال احمر کرمانشاه به محل حادثه تصادف زایران اربعین اعزام شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه گفت: برای کمک به حادثه دیدگان برخورد ۲ دستگاه اتوبوس حامل زایران اربعین حسینی مرز مهران در محور حمیل در جنوب استان کرمانشاه بلافاصه سه تیم عملیاتی به محل اعزام شدند.

محمدباقر محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام وقوع حادثه برخورد 2 دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) در محور حمیل _کرمانشاه سریعاً سه تیم امدادی از پایگاه های امداد و نجات حمیل ، مرصاد و اسلام آباد غرب به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه متاسفانه ۶ کشته و ۳۰ نفر مصدوم به همراه داشت که افراد فوتی پس از رهاسازی توسط تیم های امدادی هلال احمر تحویل عوامل قضایی حاضر در محل و مصدومان نیز تحویل نیروهای اورژانس شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز به همراه تیم واکنش سریع در حالت آماده باش قرار گرفته که در صورت درخواست نیروهای اورژانس به محل اعزام شود.

محمدی یادآور شد: علت این حادثه انحراف یکی از اتوبوس ها عنوان شده است.

۳ تیم امدادی هلال احمر کرمانشاه به محل حادثه تصادف زایران اربعین اعزام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز در این ارتباط به ایرنا گفت: این تصادف زنجیره ای متاسفانه بر اثر برخورد ۲ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری رانا حامل زائران اربعین مرز مهران در این محور به وقوع پیوسته است.

افشین یگانه افزود: پنج نفر از جانباختگان در این حادثه از سرنشینان خودروی سواری رانا و یک نفر هم از سرنشینان اتوبوس هستند.

وی یادآور شد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیم‌های اورژانس پیش بیمارستانی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در محل حادثه حضور یافتند و اکنون در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی در شهرستان اسلام آباد غرب و شهر کرمانشاه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha