۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85580345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم روند افزایشی دما در استان بوشهر

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۵
کد خبر: 85580345
تداوم روند افزایشی دما در استان بوشهر

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایشی دما در این استان شهرهای خورموج، اهرم و برازجان به ترتیب دمای ۴۶، ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

پیام مساعدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرهای کنگان و جم نیز در ۲۴ ساعت گذشته دمای ۴۴ درجه و عسلویه ۴۱ درجه سانتیگراد تجربه کرده و پیش بینی شده دما در روزهای پیش رو همچنان از روند بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه با وزش بادهای شدید تا شدید شمالی بر روی دریا و در سطح استان، علاوه بر افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس در برخی نقاط احتمال ایجاد گرد و خاک محلی و همچنین نفوذ گرد و غبار فرامنطقه ای به استان و روی دریا پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی از وقت امروز در فراساحل شمالی و مرکزی، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

شرایط جوی استان بوشهر از دوشنبه پایدار می‌شود

روند دمای هوا در استان بوشهر کاهشی شد
مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از وقت امروز در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۰۱:۲۵ بامداد و جزر دریا ساعت ۱۰:۰۰ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha