ارسال ۲۵ مقاله از محققان ۶ کشور به همایش بین المللی شیمی و محیط زیست در تبریز

تبریز- ایرنا- دبیر علمی یازدهمین همایش بین المللی شیمی و محیط زیست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز گفت: ۳۲۵ مقاله از محققان داخلی و ۲۵ مقاله از محققان خارجی ۶ کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

امیرعباس متین، روز سه شنبه در حاشیه برگزاری یازدهمین همایش بین المللی شیمی و محیط زیست در گفت و گو با ایرنا افزود: مقالات خارجی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق، پاکستان، سودان و به صورت آنلاین از فرانسه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت ۲ سالانه و به مدت سه روز در این دانشگاه برگزار می شود، اظهار کرد: در مجموع ۳۵۰ مقاله به دبیرخاته این همایش ارسال شده بود که از این تعداد ۳۲۷ مقاله پذیرفته شد.

متین، با بیان اینکه مقالات پذیرفته شده به صورت‌ پوستر منتشر می شود، ادامه داد: ۴۰ مقاله داخلی و خارجی نیز به صورت سخنرانی در این همایش ارائه می شود.

وی یادآور شد: در حاشیه این همایش نمایشگاه هایی با حضور شرکت های وارد کننده تجهیزات آزمایشگاهی و تولید کنندگان روغن موتور برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، یازدهمین همایش بین المللی شیمی و محیط زیست به مدت سه روز با حضور اساتید، محققان و دانشجویان داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و ایران به طور حضوری در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان آغاز شد.

در این همایش تفاهم نامه سه جانبه بین روسای دانشگاه ارجی یس ترکیه، خزر جمهوری آذربایجان و شهید مدنی ایران - آذربایجان در تبریز برای رشد و توسعه علمی در زمینه شیمی و محیط زیست امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha