۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85580393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاکستان اقدامات علیه عناصر تروریستی تشدید کرد

۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85580393
پاکستان اقدامات علیه عناصر تروریستی تشدید کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - ارتش پاکستان با اعلام تشدید عملیات‌های خود علیه عناصر تروریستی در مناطق مختلف این کشور تاکید کرد که دست‌کم ۲۵ نفر از نیروهای تروریستی وابسته به تحریک طالبان پاکستان کشته شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش پاکستان، طی عملیات های اخیر علیه عناصر طالبان پاکستانی موسوم به "فتنه خوارج" و نیروهای وابسته به آن شامل لشکر اسلام و جماعت الاحرار تلفات زیادی بر تروریست‌ها وارد شد و تعدادی زیادی از آنان زخمی شدند.

در بیانیه ارتش پاکستان آمده است: ۲۵ نفر از جمله یکی از سرکردگان اصلی گروه‌های تروریستی به نام ابوذر صدام کشته شدند. طی این درگیری‌ها چهار نظامی پاکستان نیز جان خود را از دست دادند.

ارتش پاکستان افزود که عملیات ها برای شناسایی عوامل حملات اخیر به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان ادامه خواهد یافت و مسئولان این جنایات به شدت مجازات می شوند.

پس از حملات مرگبار تروریست‌ها در ایالت بلوچستان پاکستان که جان دست‌کم ۵۰ نفر را گرفت، ارتش پاکستان دست به عملیات گسترده در مناطق مختلف این ایالت زد که طی آن ۲۱ تروریست کشته و همزمان ۱۴ نفر از نیروهای امنیتی پاکستان نیز جان خود را از دست دادند.

برخی از منابع آگاه در پاکستان گفتند که گروه تجزیه طلب ارتش آزادیخواه بلوچ مسئولیت حملات اخیر در این ایالت را برعهده گرفته است.

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به دنبال موج حملات تروریستی اخیر در این کشور ضمن اعلام حمایت قوی از ارتش برای سرکوب تروریست‌ها، گفت: دولت پاکستان با دشمنان خود هیچ گونه نرمش و یا مذاکره‌ای نخواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha