همکاری دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با صنایع و سازمان‌های مرتبط

تهران- ایرنا- دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری نزدیک با صنعت و سازمان‌های مرتبط، فرصت‌های کارآموزی و پروژه‌های عملی متعددی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه علم و فرهنگ، این دانشکده از زمان تأسیس در ۶ مهرماه سال ۱۳۹۱، هم‌زمان با روز جهانی گردشگری، تاکنون صدها فارغ‌التحصیل از این دانشکده به بازار کار وارد شده‌اند و توانسته‌اند در حوزه‌های مختلفی از جمله مدیریت هتل‌ها، آژانس‌های مسافرتی، تورگردانی، مشاوره گردشگری و مدیریت رویدادها نقش‌آفرینی کنند.

دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با همکاری نزدیک با صنعت و سازمان‌های مرتبط، فرصت‌های کارآموزی و پروژه‌های عملی متعددی را برای دانشجویان فراهم می‌کند. این دانشکده به‌ عنوان یکی از قطب‌های علمی و تأثیرگذار در حوزه مدیریت گردشگری، با بهره‌گیری از اساتید مجرب و امکانات آموزشی مدرن، محیط مناسبی برای پرورش دانشجویان علاقه‌مند و مستعد فراهم کرده است.

دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، علاوه بر تمرکز بر توسعه کیفی و کمی آموزشی، به دنبال ترویج و توسعه علم گردشگری در کشور است و همواره به‌عنوان مرجع در این حوزه شناخته می‌شود. این دانشگاه با اخذ فاند اراسموس پلاس و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با دانشگاه اتریش، همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با نمایندگی انجمن هتلداری آمریکا در کانادا اقدام به برگزاری دورهای تخصصی هتلداری به ارائه مدرک معتبر کرده است.

دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با ۷۰۰ دانشجوی فعال و ۵۰ هیات‌علمی و استاد مدعو و ۶ رشته مدیریت گردشگری، برنامه‌ریزی توسعه جهانگردی، کارآفرینی گردشگری و اوقات فراغت، بازاریابی گردشگری و مدیریت گردشگری و هتلداری می‌تواند برای دانشجویان علاقه‌مند به این صنعت سکوی پرتابی به بازار کار حرفه‌ای گردشگری باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha