۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85580427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دومین پرواز زائران عتبات عالیات از سبزوار راهی نجف شد

سبزوار - ایرنا - رییس فرودگاه شهدای سبزوار گفت: دومین پرواز زائران عتبات عالیات از غرب خراسان رضوی، عصر امروز از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف پرواز کرد.

حسین شادمان روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با شرکت هواپیمایی آسمان، این پرواز ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه امروز با ۱۳۸ مسافر از نجف برخاسته و ساعت ۱۵:۴۰ وارد فرودگاه سبزوار شده بود که ساعت ۱۶ با سوار کردن ۹۴ زائر سبزوار را به مقصد نجف ترک کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی پرواز مزبور در ساعت حدود ۱۸ در فرودگاه نجف به زمین خواهد نشست.

نخستین پرواز بین سبزوار و نجف، جمعه گذشته برای انتقال زائران اربعین انجام شده بود که هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت آسمان با ۱۲۹ مسافر از نجف وارد سبزوار شده و با ۸۰ زائر این فرودگاه را به مقصد نجف ترک کرده بود.

فرودگاه شهدای سبزوار، پس از مشهد دومین فرودگاهی است که در استان خراسان رضوی فعال شده است و با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد.

فرودگاه سبزوار که از سال ۱۳۸۳ فعالیت پروازی خود را آغاز کرده است به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شناخته می شود و برخی از پروازهای مشهد در صورت بروز شرایط نامساعد جوی در مرکز استان خراسان رضوی در سبزوار فرود می آیند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha