۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85580431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همزمان با هفته دولت؛ ۱۲۰ میلیارد ریال طرح ورزشی در خوزستان آماده افتتاح است

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۱۰ طرح ورزشی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در سطح استان آماده بهره برداری است.

حمید بنی تمیم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این طرح‌ها شامل احداث زمین چمن مصنوعی، سالن تمرینی، سالن ورزش‌های رزمی در شهرستان های شادگان، هندیجان، لالی، رامشیر و باغملک است.

وی اعتبار تخصیص یافته به این طرح‌ها را از محل اعتبارات استانی و مسئولیت‌های اجتماعی نفت عنوان کرد و گفت: حدود ۱۹۰ طرح مختلف ورزشی در ۲، سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیده و تلاش می‌کنیم مابقی طرح ها تا پایان امسال تکمیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان توجه به زیرساخت های ورزشی را جزو اولویت‌های این اداره کل دانست و افزود: هدفمان افزایش سرانه فضای ورزشی استان است و در این راستا به شهرهای کم برخوردار نگاه ویژه‌ای خواهد شد.

وی افزود: عملکرد ورزشکاران استان در بازی‌های المپیک نشان داد که خوزستان همچنان قطب ورزش کشور است و سهم به‌سزایی در سبد مدالی ایران در رویدادهای مختلف دارد.

بنی تمیم با تاکید بر اینکه بسیاری از قهرمانان ورزشی از دل شهرهای کوچک بیرون می آیند بیان کرد: سعی شد در سال های اخیر توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی بین شهرهای استان عادلانه باشد.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha