پیرانشهر میزبان تئاتر خیابانی زاب شد/جوانی جمعیت یکی از موضوعات جشنواره

مهاباد- ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر گفت: این شهرستان به عنوان میزبان دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زاب انتخاب شده و به علت اهمیت موضوع فرزندآوری، جوانی جمعیت از جمله مهمترین موضوعات در دستور کار جشنواره به شمار می رود.

موسی تسبیحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاقه مندان می توانند تا ۲۰ شهریور ماه جاری، تئاترهای خیابانی خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اضافه کرد: حمایت از هنرمندان، تقویت و احیای تئاتر خیابانی، تولید نمایش های خیابانی فاخر، ترویج نشاط و شادابی وهمدلی، تقویت روحیه اجتماعی، ارتقای سطح دانش شهروندی به منظور بهبود زندگی شهری، مشارکت شهروندان در ساختن شهر سالم، پویا و پاک از اهداف اصلی جشنواره تئاتر خیابانی است.

وی ادامه داد: انتخاب موضوع و مضامین آزاد است اما توجه به موضوعاتی مانند جوانی جمعیت، مطالعه و کتابخوانی و ترویج نشاط وشادابی جهت انتخاب نهایی مورد تاکید خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر اظهار کرد: علاقمندان در استان آذربایجان غربی می توانند فایل ها و فیلم های خود را در قالب لوح فشرده و حداکثر به مدت ۲۵دقیقه به دبیرخانه این جشنواره واقع در خیابان سعدی غربی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر اتاق انجمن هنرهای نمایشی ارسال کنند.

وی گفت:زمان برگزاری جشنواره سوم تا پنجم مهر ماه تعیین شده است.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha