افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در تاسیسات نفتی گچساران

گچساران- ایرنا- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: ایستگاه آتش‌نشانی در تاسیسات نفتی عملیاتی بی‌‎بی‌حکیمه ۱ گچساران با اعتباری بیش از ۱۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

غلامرضا کمالی روز سه شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید ایستگاه آتش نشانی در منطقه عملیاتی بی بی حکیمه یک گچساران با تبریک هفته دولت افزود: هم اکنون هشت ایستگاه آتش‌نشانی در این شرکت کار خدمات رسانی به تاسیسات نفتی این شهرستان را انجام می دهد.

وی بیان کرد: این شرکت همچنن علاوه بر انجام مأموریت‌های محوله به‌صورت شبانه‌روزی هنگام بروز حادثه به مردم شهرستان گچساران و شهرهای پیرامون تاسیسات نفتی خدمات ارائه می‌دهند.

کمالی به نقش ویژه اداره ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: بدون تردید کارکنان این اداره خط مقدم پیشگیری از حوادث صنعت نفت هستند و باید بدانیم هر لحظه‌ از زندگی آتش‌نشانان پر از فداکاری، ایثار و جهاد است.

وی با بیان اینکه این شرکت تکمیل و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی را در دستور کار خود دارد ابراز کرد: حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی وظیفه‌ اصلی ما به‌شمار می‌روند می‌توانیم از خطرهای موجود جلوگیری کند.

کمالی با بیان اینکه گچساران دومین تولیدکننده نفت کشور افزود: شرکت نفت و گاز گچساران در گسترده جغرافیایی چهار استان خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد و دارای ۵۹ کارخانه بزرگ صنعتی با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط لوله دارد.

افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی در تاسیسات نفتی گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تولید نفت در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ۶۳۰ هزار بشکه در روز است.

وی تصریح کرد: در این شرکت بیش از ۱۰ هزار کیلومتر جاده دسترسی به تأسیسات نفتی وجود دارد.

کمالی اظهار کرد: شرکت نفت و گاز گچساران با ۱۰ واحد بهره‌برداری، هفت واحد نمک‌زدایی، ۹ ایستگاه تقویت فشار گاز، چهار ایستگاه تزریق، سه کارخانه گاز و گاز مایع، ۶ واحد آب‌رسانی و ۸۵ مجموعه سر چاهی به‌عنوان قلب صادرات نفت خام کشور یاد می‌شود.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران هم‌اکنون ۶ هزار و ۲۰۰ نیرو فعال دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۵۰ نیروی رسمی، یکهزار و ۵۰ نفر نیروی قراردادی و بقیه ارکان ثالث هستند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha