۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85580482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۴۰ پروژه ارتباطی و خدماتی در کردستان بهره‌برداری شد

سنندج- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۴۴۰ طرح ارتباطی، مخابراتی، حوزه برق و مسکن روستایی با پنج هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح ها در سنندج اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۲۹۲ پروژه اتصال روستاها به شبکه ملی اطلاعات در استان آغاز و ۳۱۲ طرح با هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا شد.

آرام حیدری افزود: در حال حاضر از هزار و ۳۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، هزار و ۲۲۲ روستا (معادل ۹۳.۳ درصد روستاها) به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت، امروز، ۱۰ طرح ارتباطی (شامل احداث و ارتقا سایت‌های تلفن همراه) با ۲ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان به بهره برداری می رسد که ۷۷ روستا را تحت پوشش قرار می دهد.

افتتاح ۲۴۴ طرح مخابراتی

مدیر مخابرات منطقه کردستان هم گفت: امروز به صورت همزمان ۲۴۴ طرح با ۲ هزار و ۲۶۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های مختلف استان کردستان افتتاح شد.

آزاد حکمت ادامه داد: این پروژه‌ها شامل سایت‌های تلفن همراه، دیتا، تلفن ثابت و فیبرنوری است.

تحویل ۱۰۰ واحد مسکن روستایی

امروز همچنین ۱۰۰ واحد مسکن روستایی مددجویان کمیته امداد امام(ره) تحویل متقاضیان شد.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) کردستان گفت: واحدهای تحویل داده شده شامل ۲۴ واحد در سنندج، قروه ۱۶ واحد، دهگلان چهار واحد، سروآباد هفت واحد، کامیاران ۱۳ واحد، دیواندره ۲۰، بانه ۲، بیجار ۱۰ و مریوان چهار واحد است.

رضا طوسی افزود: پرداخت حق بیمه اجتماعی ۱۰ هزار و ۳۰۰ مددجو، پرداخت ودیعه مسکن به ۲۲۰ مددجو به ارزش ۸۸۰ میلیارد ریال و خرید و ساخت ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکن شهری و روستایی به ارزش هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال برای مددجویان، از جمله اقدامات انجام شده در طول سه سال گذشته بوده است.

افتتاح ۱۹ طرح حوزه برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان هم گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۹ طرح حوزه برق با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

هیوا لهونیان ادامه داد: این پروژه‌ها بیشتر با هدف توسعه و احداث شبکه تامین برق متقاضیان جدید و اصلاح و بهینه سازی شبکه افتتاح می شود.

کارهای جهشی طی سه سال گذشته در کردستان انجام شد

استاندار کردستان هم در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: دستگاه‌های مختلف به ویژه ارتباطات، مخابرات، کمیته امداد و شرکت برق، کارنامه درخشانی در خدمت به مردم دارند.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه در استان در سه سال گذشته کارهای جهشی صورت گرفته است، افزود: در حوزه زیرساخت، پیشرفت در محورهای استان کاملا محسوس است.

وی ضمن تبریک آغاز بکار هیات دولت جدید، برای دولت چهاردهم آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha