۳۸۸ میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرداری‌های کنگاور و گودین افتتاح شد

کنگاور - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، بیش از ۳۸۸ میلیارد ریال پروژه عمرانی و زیرساختی شهرداری‌های کنگاور و گودین با حضور مسوولان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

شهردار کنگاور عصر سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح پروژهای شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: پروژه موزاییک فرش شهر کنگاور از محل اعتبارات جاری شهرداری به مبلغ ۳۳ میلیارد ریال که حدود ۲ هزار و ۶۶ متر مربع پیاده‌رو بلوار شهید چمران و حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در خیابان شهدا با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیژن قزوینه افزود: حدود ۹ میلیارد ریال برای مساحت یک هزار و۴۰۰ متر مربع از خیابان شهدا حدفاصل کوچه عظیمی تا میدان آیت‌الله‌عراقی نیز کارسازی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه دفع آبهای سطحی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات طرح تملک دارایی‌های سرمایه ای استانی افزود: حدود ۶۰۰ متر جدول‌گذاری و کانال دفع آبهای سطحی و احداث پل در انتهای خیابانهای شهید رجایی منتهی به کمربندی شهید چمران انجام گرفته است.

وی به خرید ۲۳ هزار تن مصالح با اعتباری معادل ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری نیز اشاره کرد و افزود: حدود۱۴هزار و۵۰۰ تن از آن تحویل کارخانه آسفالت شهرداری شده است.

شهردار کنگاور در ادامه افزود: لکه‌گیری و روکش آسفالت سطح شهر با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال و حدود هشت هزار تن آسفالت انجام خواهد گرفت و محله اصلی بلوار انقلاب ، مناطق شهرک فرمانداری ، شهرک ولیعصر و سایر محلات را زیر پوشش قرار خواهد داد.

او یادآور شد: پروژه آبرسانی از طریق حفاری و لوله گذاری حدفاصل پارک خرم تا پارک فدک آموزگار و بسیج به طول حدود یک هزار متر و با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات جاری و در راستای جداسازی آب شرب از فضای سبز صورت پذیرفته است.

کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۱۰ میلیاردریال پروژه در گودین

به گزارش ایرنا، شهردار گودین نیز گفت: آیین کلنگ زنی کمربندی غربی شهر گودین در راستای توسعه این شهر و تسهیل در عبور و مرور مردم روز سه‌شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان کنگاور برگزار شد.

علی‌اصغر نیاکانی‌پور افزود: کمربندی غربی شهر گودین به طول یک کیلومتر به مساحت ۱۵هزار متر مربع با ارزش اعتباری ۸۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و هفت هزار مترمربع از معابر خاکی این شهر نیز آسفالت شده است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha