آماده‌باش اسکیت هنری برای جهانی ایتالیا؛ اعزام تیم دختران پس از ۱۷سال!

تهران- ایرنا- تیم ملی اسکیت هنری ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی ایتالیا آماده می‌کند، پس از ۱۷ سال در بخش دختران ۲ نماینده خواهد داشت.

فرنوش میرزازاده عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی که قرار است از ۱۶ شهریور تا سوم مهر به میزبانی ایتالیا برگزار شود، گفت: در این مسابقات نمایندگان ایران در پنج رشته به میدان خواهند رفت که اسکیت هنری نیز ۲ نماینده در بخش دختران دارد.

وی ادامه داد: بیتا مرادخانی و صبا سادات طباطبایی ۲ ملی‌پوشی هستند که در این رویداد به میدان خواهند رفت. هفته آینده راهی ایتالیا می‌شویم تا در این رویداد به میدان برویم. با توجه به این که سطح مسابقات بسیار بالاست بدون شک رقابت سختی خواهیم داشت و نباید فراموش کنیم که دختران ایران پس از ۱۷ سال راهی مسابقات جهانی می‌شوند!

مربی تیم ملی اسکیت هنری بانوان ایران یادآور شد: ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، برزیل و چین‌ تایپه از جمله تیم‌هایی هستند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و بدون شک رقبای سرسختی هم هستند. دختران ما تجربه حضور در این رویداد را ندارند اما سال گذشته در مسابقات آسیایی مرادخانی در بزرگسالان نقره‌ای شد و طباطبایی نیز در رده سنی جوانان به مقام سومی بسنده کرد و باید دید در این رویداد چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

میرزازاده در واکنش به این سئوال که چرا ایران در اسکیت هنری تنها با ۲ نماینده راهی ایتالیا خواهد شد، گفت: عدم اعزام در ۱۷ سال گذشته به مسابقات جهانی باعث شد در هر رده سنی به ایران یک سهمیه داده شود که با همین شرایط راهی ایتالیا می‌شویم اما سال بعد با توجه به حضور امسال، می‌توانیم با سه نماینده در هر رده به جهانی برویم که این اتفاق خوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha