۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85580536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۳۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان تنگستان آغاز شد

بوشهر-ایرنا- فرماندار تنگستان گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۳۲۰ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

احمد لطفی روز سه شنبه در حاشیه آغاز بهره برداری و عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی اقتصادی شهرستان تنگستان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از جمله طرح‌های یاد شده می‌توان به طرح‌های مبلمان روستایی، پارک، بوستان، زمین‌های ورزشی و طرح‌های زیرساختی در حوزه آب‌، برق، گاز، آموزش، راه و مسکن اشاره کرد.

وی بیان کرد: ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان تنگستان، لکه گیری و روکش آسفالت سه راه گادوی - روستای عالی حسنی به طول ۲۰ کیلومتر، لکه گیری محور بازویی - تل سیاه به طول ۳۲ کیلومتر، بهسازی و تعریض مسیر دلوار - امیرآباد از جمله طرح‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان تنگستان به شمار می‌رود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: بهسازی و تعریض مسیر ساحلی بوشهر - دیر در نوار ساحلی شهرستان تنگستان به طول چهار کیلومتر از جمله طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن در هفته دولت آغاز شده است.

وی گفت: یکی از طرح‌های پیشران واقع در شهرستان تنگستان طرح راه‌آهن بوشهر-شیراز است که بعد از ۱۶ سال با تدبیر شهید رئیسی آغاز شد و برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی همچنان فعال است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: اعتبار طرح یاد شده از محل صندوق توسعه ملی و تهاتر نفت تامین و پیش بینی شده و بخشی از طرح راه آهن که در شهرستان تنگستان واقع شده تا سه سال آینده به اتمام می رسد.

لطفی ادامه داد: بخشی از طرح راه آهن بوشهر –شیراز نیز حدفاصل اهرم – چغادک است که پیمانکار انتخاب شده و با تجهیز کارگاه روند اجرا آن در حال انجام است.

وی افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث سد باهوش اختصاص یافته و این سد اکنون پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی دارد که امید است در آینده نزدیک به اتمام برسد.

لطفی ادامه داد: بزرگراه دلوار – دیر نیز یکی از طرح‌های بسیار مهم است که با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار آن تامین شده و اکنون در دست احداث است.

وی یادآور شد: شهرستان تنگستان یکی از شهرستان‌های کم برخوردار استان در برخوداری از مدرسه بود که از سال گذشته با شرایطی که فراهم شد عملیات اجرایی ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان آغاز و امسال نیز عملیات اجرایی چند مدرسه جدید در شهرستان کلید می‌خورد.

بیشتر بخوانید

سه پروژه بهداشتی در تنگستان بوشهر افتتاح و اجرا می‌شود

ارائه ۷۰۰ خدمت پزشکی و بهداشتی در اردوی جهادی به مردم یک روستا در تنگستان

لطفی افزود: فرا رسیدن هفته دولت فرصت ارزشمندی است تا دستاوردهای دستگاه های اجرایی استان با هدف امیدآفرینی برای مردم بازگو شود.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در قریب به سه سال فعالیت خود با جان و دل برای مردم خدمت کرد که باید حاصل این تلاش‌ها بخوبی برای مردم تشریح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha