۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۳۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85580565
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

روستاهای کوهستانی گالیکش گلستان از نعمت گاز و راه برخوردار شدند

گنبدکاووس - ایرنا - اهالی ۲ روستای «سیجان و کندوسکوه» ازمناطق کوهستانی شهرستان گالیکش درشرق استان گلستان و پس از چند دهه چشم انتظاری از نعمت گاز طبیعی و راه آسفالت بهره‌مند شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، آیین بهره‌برداری از ۲ پروژه گازرسانی و آسفالت راه این ۲ روستا که عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد، مرحله نخست آسفالت راه روستای «سیجان» به طول پنج کیلومتر و با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گفته متولیان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، زیرسازی و آسفالت ۶ کیلومتر باقی مانده از راه این روستای ۶۷ خانواری با اعتبار پیش بینی شده ۲۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

روستاهای کوهستانی گالیکش گلستان از گاز و راه برخوردار شدند

همچنین گازرسانی به اهالی ۲ روستای اشاره شده هم با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال توسط شرکت گاز گلستان انجام و گالیکش نیز به جمع شهرستان‌های سبز این استان پیوست.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در مراسم افتتاح راه روستایی و گازرسانی به اهالی ۲ روستای سیجان و کندوسکوه گالیکش در سخنانی با تبریک هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید رئیسی، برلزوم رفع مشکلات باقی مانده این ۲ روستا از جمله کمبود آب آشامیدنی، بهسازی جاده‌های بین مزارع و تکمیل اجرای طرح هادی تاکید کرد و گفت: طرح مطالعات توسعه گردشگری روستای سیجان به‌عنوان روستای هدف گردشگری هم بایستی انجام شود.

شهرستان گالیکش حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha