۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85580602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج پروژه و سه سایت ارتباطی و یک واحد صنعتی در رضوانشهر شد

رشت- ایرنا- به مناسبت گرامی داشت هفته دولت، پنج پروژه و سه سایت ارتباطی در شهرستان رضوانشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیارد ریال و نیز یک واحد صنعتی با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری عصر امروز با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.  

به گزارش ایرنا، استاندار گیلان عصر سه‌شنبه در آئین و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان رضوانشهر نبا بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات کارخانه چوکا و سد شفارود برطرف شده است گفت: حل مسئله چوکا و سد شفارود دغدغه دولت سیزدهم و بوده و اقدامات خوبی در خصوص حل مشکلات آنان اتخاذ شده است.

اسدالله عباسی ادامه داد : بی‌شک در دولت وفاق ملی رفع مشکلات کارخانه چوکا و سد شفارود مورد توجه واقع شده و اقدامات لازم برای رفع کامل این ۲ معضل انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه مسیر پونل - فومن کارها نیز در حال انجام است و در مسیر صومعه‌سرا جاده با کمترین خسارت به کشاورزان تعریض شده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی در استان بیان کرد: امروز چند پروژه در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی و دکل مخابراتی به بهره‌برداری رسید که این روند ادامه دار است.

عباسی حل مشکلات کشور را توجه به سرمایه‌گذاری دانست و تصریح کرد: طی سه سال گذشته استانداری گیلان با روی گشاده از سرمایه‌گذاران استقبال کرده است لذا مدیران باید با کاهش بروکراسی‌های اداری برای ایجاد توسعه در گیلان با سرمایه‌گذاران همکاری کنند.

عصر امروز هم زمان با پنجمین روز از هفته دولت پنج پروژه و سه سایت ارتباطی واقع در مناطق رودبار سرا، شفارود و میانرود به همراه ۲ دکل ارتقای تکنولوژی در رضوانشهر گیلان افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین ۱۰ کیلومتر فیبر نوری برای مناطق سخت گذر ارده، پارگام و بیاچال افتتاح شد.

افتتاح یک واحد تولید پروفیل یو پی وی سی هم از دیگر پروژه های افتتاحی در سفر امروز استاندار به رضوانشهر بود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در  مراسم افتتاح واحد تولیدی "پروفیل یو پی وی سی" گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت زمین چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع با حدود ۲ هزار و ۱۵۰ متر مربع سوله و ساختمان اداری در محدوده روستای سکام شهرستان رضوانشهر احداث شده است.

تیمور پورحیدری با بیان اینکه برای راه اندازی این کارخانه بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید هفت هزار و ۵۰۰ تن انواع پروفیل UPVC در طول سال را دارد. این محصولات کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد و با توجه به مقاومت بالا در برابر رطوبت و خوردگی، جایگزین مناسبی برای چوب در ساختمان سازی می باشد.

وی در ادامه مجموع اعتبار پروژه‌های ۱۵ طرح صنعتی گیلان که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد را بالغ بر سه هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: میزان اشتغال مستقیم ایجاد شده در پروژه‌های صنعتی هفته دولت ۳۵۶ نفر است.

مدیرکل صمت گیلان گفت: پروانه‌های بهره برداری صنعتی صادره از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۴۴۰ فقره بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha