۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85580679
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سارق ۱۵ میلیارد ریال طلا از منزل شهروند گنبدی دستگیر شد

گنبدکاووس - ایرنا - فرمانده انتظامی گنبدکاووس در شرق استان گلستان از دستگیری سارق ۱۵ میلیارد ریال طلا و جواهرات از خانه یکی از شهروندان این شهر خبر داد و بیان کرد: این سارق حرفه‌ای پس از شناسایی و ردیابی توسط ماموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان، در استان لرستان دستگیر شد.

سرهنگ «نادعلی صادقی» شامگاه سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از گزارش سرقت مقدار زیادی طلا و جواهرات از منزل یکی از شهروندان گنبدی در حدود ۲ هفته پیش، موضوع توسط پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و نیز با استفاده از تجهیزات نوین کشف جرم، ابتدا موفق به ردیابی و شناسایی خودروی سارقان شدند که چهار نفر و غیربومی استان گلستان بودند.

وی با بیان اینکه سارقان پس از سرقت طلاها از منطقه متواری شدند، اضافه کرد: سردسته این باند در استان لرستان شناسایی و با هماهنگی و نیابت قضایی، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه توسط ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما در مواجهه با مستندات و مدارک پلیس آگاهی این شهرستان، به سرقت طلا و جواهرات از منزل مسکونی یکی از شهروندان گنبدی به روش توپ‌زنی اعتراف کرد.

وی، ارزش طلا و جواهرات سرقت شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تلاش برای شناسایی دیگر همدستان این سارق و کشف سرقت‌های احتمالی این باند و نیز بازگرداندن طلاهای سرقت شده، ادامه دارد.

سرهنگ صادقی همچنین از دستگیری ۶۷ سارق و متهم تحت تعقیب مراجع قضایی در گنبدکاووس طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۵ نفر سارق سابقه‌دار بودند که به ۴۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، کابل برق و موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم، آرامش و آسایش شهروندان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha