تصادف خودرو با شتر در شاهرود/  ۲ نفر جان باختند

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: تصادف خودرو پراید با شتر در جاده فرعی طرود به بیارجمند شاهرود منجر به کشته شدن ۲ نفر شد.

ابوطالب جلالی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت ۱۸ امروز به گروه‌های امدادی اورژانس و هلال احمر توسط مردم محلی اطلاع‌رسانی شد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌اورژانس روستای طرود و کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند، ابراز کرد: عوامل پایگاه هلال احمر نیز در محل حضور یافتند.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد:در این حادثه که در ۱۰ کیلومتری جاده روستای طرود به بیارجمند(چاه جام) به وقوع پیوست ۲ جوان ۳۰ و ۳۵ ساله جان باختند .

به گزارش ایرنا ، تردد شترها در میان یا کنار جاده های کویری به ویژه شب هنگام ،گاه و بی گاه مسبب و منشا حوادث جاده ای منجر به جرح ، مرگ و خسارت می شود.

نصب شبرنگ روی شترها برای نمایان شدنشان در شب، تامین روشنایی لازم شبانه در گذرگاه‌ها ی اصلی شتر، نصب گاردریل و حفر کانال برای جلوگیری از ورود ناگهانی این حیوان به جاده‌ها از دیگر موارد لازم در کاهش حوادث جاده‌ای از این دست بشمار می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha