۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85580736
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان: برای رفاه روستاییان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: برای توسعه و پایداری اشتغال در روستا و همچنین رفاه روستاییان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا, اسدالله عباسی شامگاه سه شنبه هنگام گازرسانی به روستای ارده شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: ما باید متناسب با سبک زندگی و نیاز امروز جامعه زندگی کنیم و به همین دلیل باید امکانات مناسب را در اختیار روستایییان قرار دهیم.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته هم اینک نیز امکانات مناسبی در روستاها وجود دارد زیرا قبل از انقلاب این روستاها از داشتن برق و گاز محروم بودند اما هم اینک این مناطق از نعمت برق و گاز بهره مند هستند اما باید به فکر امکانات رفاهی بیشتر باشیم.

وی ادامه داد: باید با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی, امکانات مناسب را برای کار کشاورزی, دامداری و سایر تولیدات در اختیار روستاییان قرار دهیم و از سوی دیگر طرح های هادی نیز بازنگری شود تا روستاییان و فرزندان آنان مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

استاندار گیلان بیان کرد: البته چند روستا در این مناطق فاقد نعمت برق هستند که شرکت توزیع برق و سایر دستگاههای ذیربط با ایجاد راه مناسب و بدون اینکه به محیط زیست آسیب وارد شود, جاده و راه مناسب ایجاد کنند تا برق رسانی و همچنین گازرسانی نیز در این روستاها انجام شود.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به هفته دولت و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای دولت, یاد شهید رییسی را نیز گرامی می داریم زیرا شهید جمهور به فکر افراد محروم و روستاییان بود.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: هم اینک نیز باید با استفاده از همه ظرفیتها و شایسته ها, برای وفاق ملی تلاش کنیم و این در حالی است که آقای پزشکیان رییس جمهور دولت چهاردهم کار خود را به خوبی آغاز کرده و امیدواریم که با استفاده از همه ظرفیتها بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش ایرنا در هفته دولت, ۲۵ روستای استان گیلان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha