افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۱ طرح در شهرستان دشتی

بوشهر_ ایرنا_ استاندار بوشهر گفت: ۱۹۱ طرح با اعتبار ۱۰هزار میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان دشتی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز چهارشنبه با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان دشتی اظهار کرد: امسال در هفته دولت در این شهرستان ، ۱۴۹ پروژه با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال افتتاح وعملیات اجرایی ۴۲ پروژه نیز با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال آغاز می شود.

وی افزود: از ابن تعداد چهار پروژه راهداری با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که محور خورموج به لاور و محور گزدراز به شیخان از شاخص ترین این پروژه هاست.

استاندار بوشهر عنوان کرد: افتتاح ۱۴۶ واحد مسکونی روستایی و ۵۴ واحد مسکونی شهری با اعتبار مجموع یک هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه های افتتاحی شهرستان دشتی است.

محمدی زاده تصریح کرد: همچنین پروژه های عمران شهری و بهداشتی و واگذاری زمین به متقاضیان نیز از دیگر پروژه های افتتاحی است.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی ۹۶ واحد مسکونی با اعتبار یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال و آغاز عملیات احرایی پروژه های عمران شهری نیز از طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

استاندار بوشهر گفت: احداث هشت مدرسه با ۵۵ کلاس درس و طرح های بهداشتی و درمانی نیز از دیگر پروژه های شاخصی است که در دشتی طی هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha