۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85580871
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در اردستان افتتاح می‌شود

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان از افتتاح ۱۰۰ طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در این شهرستان، همزمان با "هفته دولت" خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا، روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: این طرح ها با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال اجرا شده و در این ایام چندین طرح نیز گلنگ زنی خواهد شد.

وی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت این شهرستان، آسفالت راه‌ها به ویژه راه‌های روستایی بود تصریح کرد: در این هفته در حوزه راهداری ۱۳ طرح با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که ۱۶۰ کیلومتر آن راه روستایی است که یک نهضت به‌شمار می رود.

فرماندار اردستان بیان کرد: در حوزه مخابرات نیز ۱۳ طرح با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال از جمله آنتن مخابراتی روستای ماستبندی است که افتتاح می شود و با افتتاح این طرح ها آنتن دهی شهرستان به ۹۹ درصد خواهد رسید.

احمدی طبا گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز محل اسکان( پانسیون) پزشکان با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال، همچنین در حوزه برق، ۱۳ طرح‌ با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد. از طرفی در روستای سیل زده نهوج طرح های مختلف از جمله احداث پل، دیواره ساحلی، لایروبی رودخانه، ساخت و مرمت خانه ها، بهسازی شبکه آبرسانی و آسفالت معابر با همکاری بخشداری و ارگان های مسوول با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده که در این هفته افتتاح خواهد شد.

فرماندار اردستان اضافه کرد: شهرداری اردستان در مجموع ۶۵۰ میلیارد ریال طرح های شهری اجرا و افتتاح خواهد کرد، همچنین کلنگ زنی مجموعه شهربازی و بازگشایی ادامه بلوار یادگار امام پس از ۳۷ سال را خواهیم داشت.

احمدی طبا گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در ۴۰ روستای شهرستان طرح های مختلف با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا کرده، در بخش زواره نیز بلوار ورودی روستای شهراب تکمیل شده، یک نقطه حادثه خیز برطرف گردیده، ۱۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با اعتبار 110 میلیارد ریال اجرا و در این هفته افتتاح می شوند.

وی اضافه کرد: در حوزه صنعت معدن و تجارت نیز پنج طرح اجراشده که از میان آن ها می توان افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی سیمان اردستان با اعتبار بیش از یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی مجموعه کارخانه تولید آجر با اعتبار یکهزار میلیارد ریال و طرح توسعه کارخانه ترشی سنت در روستای باقرآباد اشاره کرد.

فرماندار اردستان گفت: جهاد کشاورزی سه طرح با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال و بخشداری مهاباد نیز چند طرح عمرانی روستایی با اعتبار حدود ۴۰ میلیارد ریال خواهند داشت.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha