۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85580901
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۳۴ مکان ورزشی کارگری در سه سال اخیر ساخته شد

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبر: 85580901
۳۴ مکان ورزشی کارگری در سه سال اخیر ساخته شد

بجنورد-ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۴ مکان ورزشی جدید در سه سال اخیر به فضاهای ورزشی کارگری کشور افزوده که برای هر کدام به طور متوسط ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شد. 

به گزارش ایرنا، محمد چکشیان روز چهارشنبه در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: اکنون در مجموع ۵۱۰ مکان ورزشی ویژه جامعه کار و کارگری در کشور فعال است.

وی افزود: این فضاها برای ایجاد شور و نشاط جامعه ۶۰۰ هزار نفری کارگران ورزشکار ایجاد شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر نقش و اهمیت ورزش در جامعه کارگری گفت: کارگران زمینه ساز رونق تولید، ارتقای بهره وری و رشد اقتصادی هستند و تلاش داریم تا در کنار تامین رفاه مالی و معیشتی کارگران، نشاط و شادابی نیز در این قشر افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت های استاندار خراسان شمالی شاهد تحولات خوب در زمینه ورزش کارگری این استان هستیم.

۳۴ مکان ورزشی کارگری در سه سال اخیر ساخته شد
دیدار معاون وزیر کار با استاندار خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: رویکرد ما، ارائه خدمات خوب و مطلوب به جامعه کارگری است و خوشبختانه در این زمنیه اتفاقات خوب در استان رقم خورد.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی برای کارگران از رویکردهای ما است و تلاش داریم تا خدمات بهتری به این قشر داده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یکروزه به خراسان شمالی همزمان با ششمین روز از هفته دولت طرح‌های تعاونی و کارگری استان را افتتاح خواهد کرد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha