۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85580955
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز فروش اینترنتی بلیت دیدار خیبر و ذوب آهن

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبر: 85580955
آغاز فروش اینترنتی بلیت دیدار خیبر و ذوب آهن

خرم آباد - ایرنا - روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد اعلام کرد: بلیت فروشی دیدار این تیم با ذوب‌آهن اصفهان به صورت اینترنتی آغاز شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی باشگاه خیبر خرم آباد با آغاز فرآیند بلیت فروشی بازی خیبر و ذوب آهن، هواداران می توانند با مراجعه به سایت https://kheybarticket.ir بلیت این دیدار را تهیه کنند.

ارائه کارت ملی و پرینت بلیت خریداری شده برای حضور در استادیوم الزامی است و افرادی که کارت ملی ندارند به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

هواداران توجه داشته باشند ابتدا باید در سامانه، ثبت اطلاعات و بعد از خرید توجه کنند که روی بلیت کدهایی منتشر شده که جایگاه تماشاگران و صندلی آنها را مشخص می کند، به این ترتیب به جز صندلی و کد مشخص شده هیچ یک از تماشاگران نمی توانند روی صندلی دیگران قرار بگیرند و باید از همان درهایی که روی بلیت شماره گذاری شده وارد استادیوم شوند.

بنابر اعلام باشگاه خیبر خرم آباد بلیت بازی خیبر و سپاهان در هفته قبل یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود که برای بازی با ذوب آهن به یک میلیون ریال کاهش یافته است.

خیبر خرم آباد از ۲ بازی قبل خود در لیگ برتر فوتبال ایران یک برد و یک باخت را تجربه کرده است و پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه خانگی میزبان ذوب آهن اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha