۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85580962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقره داغ قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۳
کد خبر: 85580962
نقره داغ قاچاقچی سوخت در کبودرآهنگ

همدان- ایرنا- رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ از محکومیت یک میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

محمد فضلعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز کبودرآهنگ پرونده قاچاق ۲ هزار لیتر نفت گاز به ارزش ۴۷۴ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت ۹۴۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان در حین گشت زنی در حوزه استحفاضی خود با کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه برای چوب فروش متخلف در ملایر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت ۳۶۲ میلیون ریالی چوب فروش متخلف در ملایر خبر داد.

سعید کریمی به خبرنگار ایرنا گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق شامل ۸۶ سانتی متر مکعب چوب راش به ارزش ۱۸۱ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ملایر اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام نگهداری و عرضه کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت ۳۶۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

کریمی افزود: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف کالای قاچاق از یک واحد صنفی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

محکومیت نانوای متخلف در شهرستان رزن

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان رزن از صدور محکومیت ۸۵۰ میلیون ریالی برای عرضه خارج از شبکه ۸۵ کیسه آرد یارانه ای خبر داد.

علیرضا حسین زاده گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۸۵ کیسه آرد به ارزش ۴۲۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان رزن رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی رزن افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه توزیع، متخلف را به پرداخت مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: بازرسان اداره صمت رزن محموله را از یک منزل مسکونی کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha