بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در دهلران

ایلام - ایرنا - ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در شهرستان مرزی دهلران به صورت نمادین افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار ویژه دهلران روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی این طرح‌ها، اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، هفت پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح و سه پروژه نیز کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به هزینه‌کرد بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها گفت: اجرای طرح هادی و خانه بهداشت روستای بیشه دراز، سالن ورزشی شهرک وحدت، برق رسانی به واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، ایجاد ناحیه صنعتی موسیان، تامین روشنایی مسیر امامزاده سید اکبر(ع) و بلوار ورودی شهر دشت‌عباس و افتتاح رادیولوژی مرکز دشت عباس، احداث برق پایین دست پتروشیمی دهلران از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.

بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در دهلران

سالن ورزشی شهرک وحدت دهلران افتتاح شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در آیین افتتاح این سالن ورزشی، اظهار کرد: این پروژه از سال ۱۳۹۶ شروع شده و برای تکمیل و بهره‌برداری از آن، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

" شهاب شهبازی" یادآور شد: زیربنای این سالن ورزشی ۷۸۰ متر مربع است که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه افتتاح این سالن ورزشی، در تماس با مدیرکل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت بر ضرورت توجه ویژه این وزارت برای پروژه‌های عمرانی دهلران تاکید کرد.

بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در دهلران

اسدالله چراغی بر ضرورت احیای زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان دهلران تاکید کرد و افزود: دهلران با داشتن منابع عظیم نفت و گاز، بایستی بیش از گذشته، از مزایای مسئولیت‌های اجتماعی و تخصیص اعتبار مورد نیاز برای توسعه و تکمیل طرح‌های مورد نیاز مردم بهره مند شود.

کلنگ احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان دهلران به زمین زده شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران در مراسم کلنگ زنی این ساختمان، اظهار کرد: برای احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

سعید نصرالهی افزود: زیربنای این پروژه بیش از یک هزار متر مربع است که در ۲ طبقه ساخته خواهد شد.

بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی در دهلران

کلنگ زنی پروژه تامین برق واحدهای مسکونی طرح ملی نهضت مسکن

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: برای این پروژه با سه کیلومتر شبکه انتقال برق، ۳۵ میلیارد ریال هزینه می شود.

"ولی الله ناصری" افزود: ۱۳۰۰ میلیارد ریال برای بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های برق در دهلران هزینه شده است.

لطیف صادقی، فرماندار ویژه دهلران با اشاره به اینکه ساخت واحدهای طرح ملی نهضت مسکن به صورت ویلایی مورد استقبال مردم دهلران قرار گرفته است، ابراز کرد: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله آب و برق نقش مهمی در تسریع در ساخت این واحدهای مسکونی دارد.

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی هم قطع برق در دهلران گلایه کرد و گفت:شایسته نیست در گرمای بالای ۵۰ درجه برق مردم این شهرستان قطع شود.

اسدالله چراغی بر ضرورت تقویت برق حوزه جنوب تاکید کرد و افزود: این موضوع را در سطح وزارت خانه هم پیگیری کرده و خواهم کرد

به گزارش ایرنا، در ادامه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دهلران، ۲ پروژه عمرانی و خدماتی در روستای بیشه دراز شامل طرح هادی و خانه بهداشت به بهره‌برداری رسید.

برای بهره‌برداری از خانه بهداشت روستای بیشه دراز ۱۵ میلیارد ریال و برای آسفالت معابر ۳۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

به مناسبت هفته دولت بیش ۵۰ طرح عمرانی، خدماتی، اقتصادی و صنعتی در شهرستان دهلران به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ زنی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha