۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85580966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۱ هکتار به محدوده شهرها و روستاهای شهرستان دشتی بوشهر الحاق شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ۲۲۱ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهرها و روستاهای شهرستان دشتی در راستای تامین زمین برای اجرای ساخت و سازهای مسکونی الحاق شد.

محمود دستغیبی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: از این مقدار ۱۵۵ هکتار به محدوده شهرهای شهرستان دشتی در قالب نهضت ملی مسکن و قرارداد ۹۹ ساله الحاق شده و مابقی نیز به محدوده روستاهای بخش مرکزی این شهرستان برای واگذاری زمین در قالب قرارداد ۹۹ ساله و جوانی جمعیت الحاق شده است.

وی افزود: تاکنون ۴۳۴ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط در شهرستان دشتی واگذار شده است و واگذاری ۴۵۰ قطعه دیگر نیز آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر یادآور شد: در حوزه ساخت واحدهای مسکونی گروهی و انفرادی نیز ۴۰۰ قطعه زمین به افراد واجد شرایط در شهرستان دشتی زمین واگذار شده است.

دستغیبی ادامه داد: تامین زمین و آماده سازی برای اجرای طرح های مسکن مستلزم مشارکت بین بخشی بخصوص دستگاههای خدمت رسان شرکت های آب و فاضلاب ، برق و گاز است.

وی تصریح کرد: همزمان با بزرگداشت هفته دولت در حوزه راه یکی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان دشتی برای طرح توسعه محور ارتباطی خورموج به لاور به طول ۵.۷ کیلومتر بهره برداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha