۷ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85580971
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر کار: ۵۱۰ مکان ورزشی برای کارگران فعال است

بجنورد-ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اکنون ۱۸۹ مجموعه ورزشی کارگری شامل ۵۱۰ مکان ورزشی برای این قشر فعال و در حال بهره‌برداری است. 

به گزارش ایرنا، محمد چکشیان روز چهارشنبه حاشیه دیدار با استاندار خراسان شمالی به خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه به ورزش کارگری و توسعه فضاهای ورزشی داشت و در سه سال گذشته ۳۴ مکان ورزشی در کشور ساخته شد.

وی با بیان اینکه هیات امنای مجموعه‌های ورزش و فدراسیون ورزش‌های کارگری، دو رکن اصلی ورزش کارگری هستند، افزود: اکنون فدراسیون ورزشی کارگری در کشور با ۳۲ رشته ورزشی فعال است و رویدادهای ورزشی را پیگیری می کند.

برگزاری لیگ تنیس روی میز کارگران به میزبانی اصفهان

چکشیان از برگزاری نخستین لیگ سراسری ورزش کارگری در رشته تنیس روی میز خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی فردا به میزبانی اصفهان آغاز می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: ۳۰ تیم مردان در این رویداد ورزشی با هم رقابت می کنند.

وی با اشاره به طرح تحول مدیریت مجموعه های ورزشی کارگری گفت: برخی از مکان ها و فضاهای ورزشی کارگری مورد استفاده بهینه قرار نگرفته بود که در قالب این طرح تلاش داریم تا از این مکان ها استفاده بهینه شود.

چکشیان اظهار کرد: اجرای طرح تحول در مدیریت مجموعه‌ها تلاش دارد تا خدمات و تخفیف ویژه به جامعه کارگری داده شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از رتبه بندی مکان های ورزش کارگری در کشور خبر داد و گفت: اخیرا ۳۰ مجموعه ورزشی کارگری ارزیابی و رتبه بندی شد.

به گزارش ایرنا، جامعه کارگری کشور ۶۰۰ هزار ورزشکار دارد و هیات های ورزشی کارگری در تمامی استان ها فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha