۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85581133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۱۰ طرح به مناسبت هفته دولت در ماهشهر

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85581133
افتتاح ۱۰ طرح به مناسبت هفته دولت در ماهشهر

اهواز- ایرنا- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: ۱۰ طرح در شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت هفته دولت به ارزش ۹۴۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، ولی الله حیاتی چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت بندر ماهشهر در محل فرمانداری این شهرستان بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن در ۴۵ سال اخیر به سه عامل بستگی دارد که اولین مولفه نقش امامین انقلاب در هدایت و رهبری به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی است که در بزنگاه‌های خطر همواره با روشنگری راه و مسیر انقلاب را هموار کردند.

افتتاح ۱۰ طرح به مناسبت هفته دولت در ماهشهر

وی گفت: دومین عامل نقش مردم به عنوان خالقان و پدیدآورندگان انقلاب که در تمام عرصه های سیاسی حضور اثرگذاری داشتند و آخرین مولفه شهدای انقلاب و امنیت و مدافع حرم است که با اهدا و نثار خون خود درخت تنومند جمهوری اسلامی را بارور ساختند.

حیاتی با اشاره به مهم‌‍ترین طرح‌های هفته دولت بندر ماهشهر اظهار کرد: خط انتقال آب به طول ۲ کیلومتر به شهر ماهشهر، اجرای هفت کیلومتر آزادراه و طرح‌های متعدد زیرسازی و آسفالت از جمله طرح‌های هفته دولت شهرستان ماهشهر است که نقش کلیدی در بهبود زیرساخت این شهرستان دارند.

به گزارش ایرنا، استاندار خوزستان پیش از این اعلام کرد؛ ۲ هزار و ۲۲۴ طرح به مناسبت هفته دولت در استان خوزستان آماده بهره برداری است که ۱۳۶ طرح از این تعداد از منابع ملی، یکهزار و ۸۲۴ طرح از اعتبارات استانی و ۲۲۴ طرح نیز مربوط به بخش خصوصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha