خادمان مدیریت شهری مشهدالرضا اذن خدمت گرفتند

مشهد- ایرنا- خدمت‌رسانی مدیریت شهری مشهد به زائران و مجاوران در ایام پایانی ماه صفر، روز چهارشنبه با برگزاری آیین ویژه «اذن خدمت» آغاز شد.

به گزارش ایرنا، شهردار مشهد در این آیین اظهار کرد: مدیریت شهری با تلاش های شبانه‌روزی، تمام زیرساخت ها را برای میزبانی از زائران امام هشتم (ع) فراهم کرده است.

محمدرضا قلندر شریف افزود: شهرداری مشهد در ستاد دهه آخر صفر، ۶ کمیته را برای پیشبرد امور در حوزه های مختلف فعال کرده است و خدمت رسانی به زائران، مهم‌ترین سیاست مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: کارکنان شهرداری مشهد حدود ۲۰ روز قبل در عرصه میدان شهدا با حرکت به سمت حرم رضوی به منظور خدمت به زائران در عراق از ولی نعمت خود اذن خدمت گرفتند.

شهردار مشهد گفت: برای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین هزار نفر به کشور عراق اعزام شدند و آخرین گروه از نیروهای خدمت رسان مدیریت شهری دیشب از عراق بازگشتند تا با کمک یکدیگر آماده خدمت رسانی به زائران امام مهربانی ها شوند.

قلندر افزود: بسیاری از زائران وارد مشهد شده‌اند و بسیاری نیز روزهای آینده وارد خواهند شد، خادمی زائران افتخار ما است و ۳۲ هزار نفر از کارکنان مدیریت شهری در خدمت گذاری مشارکت دارند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار کرد: مشهد الرضا(ع) یک هویت فرهنگی بیشتر ندارد و آن همجواری با امام رضا (ع) است و بانی این شهر امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام حسن منصوریان افزود: امام رضا (عل) خادمان خود را تعیین کرده است و هر کاری که در این شهر انجام می‌شود به نیت خادمی امام رضا(ع) است.

خادمان مدیریت شهری مشهدالرضا اذن خدمت گرفتند

استفاده از همه ظرفیت ها برای خدمت‌رسانی در آخر صفر

قائم مقام ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به زائران مشهد در دهه آخر صفر استفاده‌ خواهیم کرد.

جاوید کیانی افزود: از اردیبهشت‌ماه تدابیر لازم برای میزبانی در دهه آخر صفر اتخاذ شده و نسبت به بررسی موضوعات سال‌های گذشته آسیب‌شناسی و نواقص برطرف شده است.

وی اضافه کرد: ستاد دهه آخر صفر با ۶ کمیته شامل کمیته‌های تکریم و استقبال از زائران، حمل‌ونقل شهری، اطلاع‌رسانی، خدمات شهری برای موارد اجرایی و ۲ کمیته بازرسی و نظارت و حراست برای ارزیابی فعالیت‌ها تشکیل شده است.

خادمان مدیریت شهری مشهدالرضا اذن خدمت گرفتند

پیش بینی شده است که در دهه آخر صفر حدود ۶ میلیون زائر به مشهد سفر کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha