۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85581243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: سپاه انصارالحسین(ع) همراهی مناسبی با دولت داشته است

همدان-ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه سپاه انصارالحسین(ع) همراهی خوب و مناسبی با دولت داشته است،گفت: برنامه‌های فرهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان که افتخاری بزرگ بود، با همراهی و تلاش فرماندهی و کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) به بهترین شکل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: از آغاز دولت سیزدهم تلاش شد تا ریل‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف انجام شود و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه درباره تولید، اقدامات اثربخشی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری، با جدیت دنبال شد و در حوزه کشاورزی، بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع آب و خاک و ارتقای کیفیت و کمیت محصولات در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان همدان در اولویت امور بود که با انسجام و هم‌افزایی در سطح استان بسیاری از این پروژه‌ها همچون آبرسانی از سد تالوار به همدان بعد از ۱۷ سال و تکمیل بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان بعد از ۱۴ سال به نتیجه رسید.

استاندار همدان اظهار کرد: جهاد آبرسانی به روستاهای استان با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) با کمترین هزینه انجام شده است.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: امسال بارش‌های خوبی داشتیم و بیش از ۷۰۰ هزار تُن گندم از مزارع استان برداشت شد.

استاندار همدان: سپاه انصارالحسین(ع) همراهی مناسبی با دولت داشته است

حمایت و تلاش استاندار همدان در جهاد آبرسانی قابل قدردانی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این دیدار، حمایت و تلاش استاندار همدان در جهاد آبرسانی را قابل قدردانی دانست و اظهار کرد: طبق اعلام قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)؛ استان همدان با حمایت و پیگیری‌های مجدانه استاندار در حوزه محرومیت‌زدایی، جهاد آبرسانی و تأمین آب شرب روستایی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر مُزین بود و امسال نیز نام شهید خدمت آیت‌الله دکتر رییسی مضاعف شد که این هفته را به دولت‌مردان در استان همدان تبریک عرض می‌کنیم.

استاندار همدان: سپاه انصارالحسین(ع) همراهی مناسبی با دولت داشته است

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته بحران آب مشکل اساسی استان بود که با اهتمام ویژه استاندار همدان و دولت‌مردان مرتفع شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با همراهی استاندار و اقدامات مشترک سپاه انصارالحسین(ع) و مدیران استانی، دومین کنگره ملی شهدای استان با کیفیت بسیار بالا و مطلوب و در شان نام همدان برگزار شد.

سردار مجیدی همچنین افزود: با راهبری استاندار همدان پذیرایی از حدود هزار نفر در اردوهای راهیان نور در اردوگاه‌های جنوب فراهم شد و حدود ۶ هزار نفر از مشتاقان برای گرامیداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) به مرقد مطهر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با عنایت خداوند در دولت شهید آیت‌الله دکتر رییسی گفتمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی دوباره تداعی شد.

اخبار مرتبط