۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85581262
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۳ ‌واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی شادگان واگذار شد

آبادان - ایرنا - ۱۳ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان شادگان روز چهارشنبه در آیینی به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری و واگذار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شادگان روز چهارشنبه در این آیین گفت: این طرح با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات بلاعوض بهزیستی و مابقی به صورت تسهیلات مقاوم سازی بنیاد مسکن اجرا شده است.

جمال صالح‌زاده افزود: خدمت رسانی سازمان بهزیستی و خیرین در زمینه احداث مسکن و مقاوم سازی مددجویان در شهرستان شادگان ادامه خواهد داشت و احداث مسکن برای مددجویان یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات حمایتی کمیته امداد برای افراد تحت پوشش است.

فرماندار شادگان اظهار کرد: واحدهای مسکونی مددجویان در شهرستان شادگان با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و محرومیت زدایی سپاه در حال ساخت است که در آینده‌ای نزدیک تعداد زیادی خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی فاقد مسکن صاحب سرپناه خواهند شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی سازمان بهزیستی توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است، افزود: تسهیل‌گری اشتغال و تامین مسکن مهمترین مصداق توانمندسازی برای افراد زیر پوشش است.

صالح زاده گفت: کارکنان بهزیستی با تلاش شبانه روزی و روحیه جهادی با استفاده از ظرفیت اجتماعی و همراهی دستگاه‌های متولی اشتغال و مسکن پیگیر رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف با کمک خیران هستند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha