۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85581296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: خدمت رسانی به مردم باید در اولویت قرار گیرد

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه ملاک ارزیابی مدیران رضایتمندی مردم است، گفت: مدیران باید در مسیر شهدا گام بردارند و خدمت رسانی به مردم باید همواره اولویت اول مدیران قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری به مناسبت هفته دولت در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: مدیران در راستای حل مشکلات مردم باید تلاش کنند و مطالبات و خواسته های مردم را پیگیری و مرتفع کنند، همه مدیران موظف به این کار هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با شهادت بزرگان آغاز شد، افزود: رجایی بعد از یک ماه خدمت و شهید رییسی نیز بعد از سه سال خدمت خالصانه به شهادت رسیدند.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه شهدا باعث استحکام انقلاب هستند، بیان کرد: مدیران امروز هم باید در مسیر شهدا گام بردارند و در این مسیر خدمت رسانی به مردم مهمترین اقدام در مسیر شهدا بودن است.

مرادی با بیان ایکه با تلاش و همدلی مجموع دستگاه های اجرایی در بروجرد اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شده است، اضافه کرد: خدمت رسانی باید بدون توجه به جهت گیری و تمایلات سیاسی باشد، هر چند اقدامات خوبی در راه توسعه شهر انجام شده اما نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید اصلاح شود.

وی با انتقاد از سرعت کند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بروجرد ادامه داد: در حوزه اجرای طرح نهضت ملی مسکن برخی دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند که باید این نقص را جبران کنند.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه ادارات در مصرف برق باید همکاری و صرفه جویی بیشتری داشته باشند، گفت: اداراتی که الگوی درست مصرف را رعایت نکنند برق آنان قطع خواهد شد.

در پایان جلسه شورای اداری امروز و به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه ادارات مختلف شهرستان بروجرد تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha