۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85581302
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۸ طرح خدماتی در مناطق شهری و روستایی شوش کلنگ زنی یا بهره‌برداری شد

دزفول-ایرنا- همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۷۸ طرح خدماتی با حضور مسوولان محلی با اعتباری افزون بر یکهزار و ۸۰۲ میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی شوش کلنگ زنی یا بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شوش روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: ۶ طرح بهسازی در شهرحر به طول هفت کیلومتر و عرض ۶.۵ کیلومتر اجرا شد و آسفالت آیت شهر بهسازی شد و به ۱۱ متر ارتقا یافت.
محسن حویزه افزود: همچنین جاده چعب به خویس، چعب به خشان، جاده صالح لوسی، جاده روستای میرزاعلیخان، بیت ترویح به بیت راشد، رغیوه به سندال بهسازی شدند و سه راهی شوش به حرمی روشن شد.
وی اعتبار هزینه شده در حوزه راهداری این شهرستان را ۶۴۲ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: اجرای روشنایی شوش به شاوور وشوش به شهرک بهرام به طول ۱۰ کیلومتر آغاز شد.

فرماندار شوش به آغاز طرح‌های مخابراتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: تقویت آنتن‌دهی و اینترنت موبایل با تکنولوژی ۴G، ۳G، ۲G همراه اول در روستاهای شیخ حسن، جریه سید محمد، کارخانه قند و جاده مسیر شهر حر، تقویت آنتن‌دهی و اینترنت پر سرعت روستاهای ماحه، بیت مسکین و مسیر جاده شهر فتح المبین، تقویت آنتن دهی و اینترنت پرسرعت روستاهای عنکوش، حمود و جاده مسیر عنکوش به سمت بیت شایع، تقویت آنتن دهی و اینترنت پرسرعت روستای حمزه، ارتقای تکنولوژی سایت یادمان شهید باقری و تقویت آنتن و اینترنت پر سرعت یادمان و راهیان نور از دیگر طرح‌های هفته دولت در شهرستان شوش است.

وی افزود: ارتقای تکنولوژی سایت بی سیم هفت تپه و تقویت آنتن و اینترنت پرسرعت روستای بیت لوسی و جاده شوش اهواز و اجرای فیبر نوری شهر شوش از دیگر طرح‌های شوش است.

حویزه اعتبار هزینه شده در حوزه مخابرات شوش را ۴۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: حفاری و کابل‌کشی فیبر نوری در مناطق مختلف شهر شوش به طول ۱۰ کیلومتر با ایجاد سه هزار و ۵۰۰ پورت مشترک جدید انجام شده است.

فرماندار شوش با اشاره به طرح‌های بخش فتح المبین اظهارکرد: اجرای هفت هزار و ۱۵۰ متر جوی و جدول، ۸۵ هزارمترمربع زیرسازی، ۷۰هزار و ۷۵۰ مترمربع آسفالت، سه هزار و ۳۰۴ متر مربع بتن ریزی و بهسازی پیاده رو، سه هزار و ۷۵۰ متر شیب‌بندی جداول و ترمیم پنج هزار و ۳۷۵ متر مربع نوار حفاری گاز از جمله اقدامات انجام شده در روستاهای بخش فتح المبین شوش است.

۷۸ طرح خدماتی در مناطق شهری و روستایی شوش کلنگ زنی یا بهره‌برداری شد

حویزه اعتبار هزینه شده در بخش فتح المبین را ۳۹۰ میلیارد ریال اعلام و اظهارکرد: نصب میله پرچم به طول ۲۵ متر، تامین ۱۰ کولر با کمک خیرین برای مساجد روستاها در قالب طرح همیاری مساجد، نصب وسایل بوستان کودک، روشنایی معابر، تامین ماشین‌آلات، نصب دوربین امنیتی در چهار روستا، نصب المان محرم، توسعه و اجرای ۱۱هزار متر شبکه آبرسانی، کاشت ۷۰ اصله نخل خرما و اجرای محراب مساجد از دیگر اقدامات انجام شده در روستاهای فتح المبین شوش است.
وی افزود: این اقدامات در روستاهای صالح داوود، فلیح دونار، خنک، مالحه، عنکوش، شهرک بختیاری، محمد شقاطی، حاج معذرب، رغیوه، سندال، حمودی، ترویح عدای، دوله یاراله، شیخ علی، مجاهدین عجم، سبعیه، مجید ضمدی، محارب یزدی، رسن، عبید، شریول، مزعل ضمدی، راشد و بیت مسکین از توابع بخش فتح المبین شوش اجرا شده است.

فرماندار شوش اظهارکرد: ۳۰۰ میلیارد ریال برای زیرسازی آسفالت و لکه گیری به طول ۳۵ هزارمترمربع، پارک گردشگری به طول۵۰ هزار مترمربع، طرح فاز دوم سیل بند ۴۰۰ متر و کلنگ زنی فاز سوم سیل بند به طول۴۰۰مترمربع در شهر حر بخش مرکزی شوش هزینه شده است.

وی افزود: همچنین ۲ زمین چمن درضلع جنوب وشمال شهر حر احداث خواهد شد که بهمن ماه به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

حویزه از تلاش محمدکعب عمیر نماینده مردم شوش وکرخه در مجلس شورای اسلامی بابت پیگیری و به سرانجام رسیدن این طرح‌ها قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، شهرستان شوش با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲۰ روستا است.

دوم تا ششم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha