۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبر: 85581399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۷ طرح عمرانی در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید

۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبر: 85581399
۵۷ طرح عمرانی در سرپل ذهاب به بهره برداری رسید

قصرشیرین- ایرنا- ۵۷ طرح عمرانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت امروز چهارشنبه با حضور فرماندار و مسوولان محلی در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب روز چهارشنبه باگرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای رجایی و باهنر افزود: در مجموع برای اجرای این طرح ها یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که باعث تحول در بخش های مختلف خواهد شد.

وی اظهار کرد: این طرح ها در حوزه‌های مختلف جهاد کشاورزی، راهسازی و حمل و نقل جاده‌ای، حوزه آموزشی، عمران روستایی، طرح های موزائیک فرش و جداول، دهیاری و طرح‌های هادی روستایی است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت:امروز ۲ طرح سیستم آبیاری تحت فشار در روستای دست علیا با ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که اجرای این طرح ها در مجموع ۷۴ هکتار از اراضی کشاورزی را تحت پوشش قرار می دهد.

غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای شهرستان برای تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا ، برگزاری یادواره شهدا ی هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان دولتی نمونه از دیگر برنامه‌های شهرستان در هفته دولت است.

فرماندار سرپل ذهاب هفته دولت را فرصتی مطلوب برای بیان خدمات و دستاوردهای دولت در شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد و ادامه داد: مدیران باید با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت رئیسی در راستای خدمتگزاری صادقانه به مردم تلاش کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha